Masz własną firmę? Musisz więc zaistnieć w mediach społecznościowych! Bez tego nie da się mówić o promocji czy rozwoju, zatem obecność w social mediach to absolutna konieczność. Mimo tego, że media społecznościowe są z nami od bardzo dawana, wiele ludzi dalej nie wie jak się za nie zabrać. Wierzymy, że nasz poradnik ułatwi Ci prowadzenie fanpage i przyda się w jego rozwoju. Aby ułatwić Ci to zadanie, wiele portali pozwala na stworzenie osobnego profilu dla Twojej marki, który posiada wiele dodatkowych funkcji, przydatnych chociażby podczas pozyskiwania nowych Klientów czy budowania rozpoznawalności jako takiej. Jeśli więc zależy Ci na konkretnych efektach, stwórz profil firmowy na jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych, gdzie zwyczajnie nie może Cię zabraknąć. Mowa oczywiście o Facebooku i stworzonym przez niego silnym narzędziu, jakim jest fanpage.
Zyskaj nawet 500 prawdziwych obserwacji.
Realizacja tylko 10 minut od 6.99 zł.
Skuteczne prowadzenie fanpage na Facebooku w 2019
Przeczytaj nasz szczegółowy poradnik, w którym odpowiadamy na najbardziej nurtujące Cię pytania, takie jak: co to jest fanpage i jakie korzyści może Ci przynieść prowadzenie fanpage na tym popularnym portalu. Przygotuj się na dużą porcję wiedzy i konkretne wskazówki, które pomogą rozwinąć Twój fanpage na Facebooku. Przejdźmy więc do konkretów.
Dowiedz się czy i komu się to opłaca a także ile kosztuje reklama na Facebooku.
https://szybkielajki.pl/reklama-na-facebooku-jak-dziala
Fanpage czy funpage – jaka jest poprawna forma?
Poprawny sposób, w jaki powinno być zapisane to wyrażenie – od początku wywołuje pewne spekulacje. Główną tego przyczyną jest jego anglojęzyczne pochodzenie, które prowadzi do częstych uproszczeń czy spolszczeń. Są one jednak błędne, a w wielu sytuacjach – świadczą o niskiej wiedzy osób, próbujących tworzyć nowe pseudo-zasady poprawnej pisowni. Dobrze jest zatem dowiedzieć się, w czym tkwi problem.
Co oznacza słowo fanpage
Pierwszy z tego rodzaju błędów dotyczy zasady, zgodnie z którą powinna wyglądać poprawna pisownia: funpage czy fanpage. Tak więc jedyna poprawna i dopuszczalna forma to fanpage. Bierze się ona stąd, że określenie to pochodzi od dwóch słów „fan” oraz „page”. Początkowo bowiem osoby, które polubiły firmę na Facebooku, określano mianem jej fanów. Natomiast ,,page” wywodzi się od słowa strona i zostało użyte po prostu dla określenia strony na Facebooku. Dlatego analogicznie, strona internetowa to raczej ,,website” lub czasem ,,web page”.
Skąd wzięło się określenie funpage?
Stąd też określenie ,,funpage” jest całkowicie błędnym i nigdy, przez nikogo nie powinno być używane jako wzorcowe. Można jednak założyć, że jego stosowanie wynika z nieznajomości zapisu tego popularnego określenia. Słowo ,,fun” to zresztą zapożyczeniem z angielskiego – zabawa. I chociaż na Facebooku jest wiele rozrywkowych stron, to nie chodzi w nich o dosłownie rozumiany ,,fun”. Takie błędne nazewnictwo potrafi też często zmienić całe rozumienie tego, co to jest fanpage.
Fanpage czy strona społecznościowa
Warto wspomnieć w tym miejscu o jeszcze jednej zmianie w nazewnictwie, która w sieci ma dość często miejsce. Określenie fanpage zostało raczej wymyślone przez zwykłych Internautów, a nie przez samego Facebooka. Portal jednak odcina się od tego określenia np. na dedykowanych stronach pomocy. Tam też na konto firmowe mówi się raczej „strona społecznościowa”. Skąd się to mogło wziąć? Otóż stąd, że Facebook odszedł już kilka lat temu od pomysłu nazywania fanami ludzi, którzy zwyczajnie polubią daną firmę w serwisie. Można przecież mówić np. o fanach piłki nożnej, czy popularnej kapeli, ale do Klientów firm to określenie nie bardzo pasuje. Dlatego też konto firmowe na Facebooku nazywane jest stroną, a ze względu na to, że Facebook to portal społecznościowy. Skoro już wiesz co to jest, być może zainteresuje Cię również prowadzenie fanpage na Facebooku? Przeczytaj dalszą część by dowiedzieć się więcej.
Co to jest fanpage i jakie są jego rodzaje?
Obecność Twojej firmy w mediach społecznościowych to obecnie absolutna konieczność, a każde odstępstwa od reguły mogą spotkać się z negatywnym odbiorem Klientów. Dobrze zatem wiedzieć, że wiele portali pozwala przedsiębiorcom na stworzenie oddzielnego profilu marki, który posiada dodatkowe – niedostępne dla użytkowników prywatnych – praktyczne funkcje. Tak więc dla osób, które zastanawiają się nad tym, jak stworzyć profil firmowy na jednym z najpopularniejszych portali społecznościowy – opracowaliśmy krótki przewodnik na temat tego, jak prowadzić fanpage na Facebooku.
Czy Twoja firma potrzebuje fanpage’a na Facebooku?
Fanpage, określany inaczej jako strona firmowa – to witryna na Facebooku, która powiązana jest z konkretnym kontem prywatnym. Ważne jest, że stanowi ona jednocześnie osobne miejsce, w którym Twoja firma może się zaprezentować i rozwijać swoją społeczność. Zwróć uwagę, że zastosowanie fanpage’a nie ogranicza się tylko do firm, ale mogą one dotyczyć także miejsc, organizacji, konkretnych produktów, osób publicznych (np. artystów, zespołów, polityków czy dziennikarzy) lub inicjatyw i społeczności, które swoim zasięgiem wykraczają poza sam świat online.
W czym fanpage jest lepszy od “zwykłego” konta
Dodatkowo, prowadzenie fanpage daje Ci o wiele więcej możliwości, niż standardowe konto na Facebooku. Możesz tutaj między innymi: analizować statystyki swojej strony firmowej, tworzyć reklamy, planować dane wpisy i dodawać przycisk wzywający do działania (określane często jako CTA).
Dlaczego akurat fanpage?
Jednym z najlepszych sposobów dotarcia bezpośrednio do Twojej grupy docelowej – będzie właśnie założenie fanpage na Facebooku. Możemy Ci w tym miejscu przytoczyć kilka argumentów potwierdzających to, że warto go mieć. Pierwszym z nich jest fakt, że z Facebooka korzystają w Polsce miliony ludzi, a na całym świecie zarejestrowanych jest ponad półtora miliarda aktywnych, zweryfikowanych użytkowników.
Elementy konwertujące z fanpage
Po drugie, Facebook stworzył i przetestował narzędzia kontaktu z Klientami fanpage, które ułatwią Ci precyzyjne dotarcie do tych osób, które chcesz zachęcić do siebie treściami, umieszczanymi na swoim blogu, czy stronach zewnętrznych. Znaczna część tych narzędzi jest dostępna dla standardowych użytkowników, a przez to zupełnie bezpłatna. Inne formy promocji mogą często wymagać od Ciebie uwzględniania konkretnych nakładów finansowych, takich jak reklama całego fanpage na Facebooku czy promowanie konkretnego posta, który uznasz za wartościowy.
Rodzaje fanpage’y
Wybierając na Facebooku opcję – utwórz stronę, projektujesz osobne konto, które będzie całkowicie poświęcone wybranej przez Ciebie dziedzinie lub aktywności firmy. Dlatego wybierając kategorię profilu, staraj się jak najlepiej dopasować ją do rodzaju swojej działalności. Nie warto więc ustawiać tak pojemnej kategorii jak „rozrywka” dla firmy, która zajmuje się w gruncie rzeczy eventami. Lepiej od razu wybrać profesjonalny profil dla Twojej firmy.
Pamiętaj, że zakładając fanpage, możemy wybierać spośród 6 dostępnych dla niego opcji:
- Lokalna firma lub miejsce,
- Marka bądź produkt,
- Firma, organizacja czy inwestycja,
- Rozrywka,
- Artysta, zespół lub osoba publiczna,
- Strona organizacji dobroczynnej non-profit bądź społeczności.
Różne rodzaje fanpage to różne możliwości
Dobrze wiedzieć, że w każdej z wymienionych kategorii znajdziesz bardziej szczegółowe listy. Dzięki temu Twój fanpage będzie przypisany do odpowiedniej rubryki. W ten sposób będzie on bardziej widoczny dla osób, które przynajmniej teoretycznie – mogą być nim zainteresowane. Twój wybór będzie widoczny również w momencie, kiedy zdecydujesz się na wykorzystanie reklamy w ramach Facebook Ads.
Promowanie fanpage na Facebooku
Promowanie jest tak samo ważne jak prowadzenie fanpage, dowiedz się ile będziesz musiał wydać by rozwinąć swoją stronę na “poważnie”. Czy promowanie fanpage musi być drogie? Okazuje się, że są skuteczniejsze sposoby zdobywania fanów niż płatne reklamy, które możesz wykorzystać za darmo!
Jak można wypromować fanpage na Facebooku?
Często możesz spotkać się z opinią, że ciekawy fanpage obroni się samym dobrym contentem. Tak samo, jak dobry koktajl – broni się swoim smakiem. Trudno będzie jednak sprzedawać ten koktajl, jeżeli nikt nie wie nawet o jej istnieniu. Tak samo jak trudno będzie Ci tworzyć wartościowe treści na Facebooku, jeśli nie posiadasz swojego oddanego grona fanów. Właśnie dlatego Twój fanpage warto dobrze wypromować. Możesz to robić w trzech głównych obszarach: zdobywając czytelników, którzy już trafili na Twoją konkretną stronę internetową, promując fanpage wśród znajomych swoich znajomych oraz pozyskując zupełnie nowych fanów poprzez serwis szybkielajki.pl. Nie znasz jeszcze tego ostatniego sposobu? Wypróbuj go, a przyniesie Ci konkretne efekty.
Używaj widgety
Bez względu na to, czy posiadasz już swoich stałych czytelników, czy dopiero zaczynasz poruszać się w wirtualnym świecie Facebooka – warto poinformować swoich odbiorców o posiadaniu fanpage. Jeśli czytelnicy, którzy są już są na Twojej stronie internetowej, dodatkowo polubią Twoja stronę na Facebooku – to istniej większe prawdopodobieństwo, że będą czytali Twoje posty dość regularnie. Mniej ważną sprawą jest teraz to, w jaki sposób dani odbiorcy znaleźli się na Twojej stronie – czy zostali przekierowani z innego portalu, czy może z wyników organicznego wyszukiwania w Google. Zwiększasz swoje szanse, jeśli używasz pożądanych fraz kluczowych i się w naturalny sposób pozycjonujesz. Może Ci też pomóc reklama w Google, którą wcześniej wykupisz. Jeżeli oczywiście możesz sobie na taką pozwolić.
Kupowanie polubień na fanpage
Jeśli jednak zależy Ci na konkretnych rezultatach i nie masz czasu ani środków na rozbudowane kampanie – postaw na szybkielajki.pl. Każdy z Twoich potencjalnych odbiorców czy Klientów powinien wiedzieć, że warto polubić Twój fanpage i być z nim zawsze na bieżąco.
Doceniaj moc znajomych
Facebook sam podpowiada Ci, żeby promować swój fanpage. Najprostszym na to sposobem będzie zaproszenie do polubienia – Twoich znajomych. Często też może to spowodować efekt lawinowy i Twój fanpage będzie lajkowany również przez znajomych znajomych, którzy śledzą swoje wzajemnie działania na Facebooku. Warto jednak pamiętać o tym, że Twoi znajomi mogą mieć z czasem dosyć lubienia niemal wszystkiego, co proponują im inni i dlatego zignorują Twoją prośbę. Ten bezpłatny sposób pozyskiwania fanów sprawdzał się więc raczej kilka lat temu, kiedy użytkownicy Facebooka nie mieli jeszcze tak dużego przesytu bodźców. Na tą chwilę lepiej, mimo wszystko, sprawdzają się metody płatne, takie jak szybkielajki.pl.
Promuj posty
Wybierając promocję swojej witryny lub wybranych postów – możesz określić swój budżet, który uzależniony jest od zasięgu dotarcia Twojej reklamy. W przypadku małego budżetu, kiedy jesteś na początku swojej kariery w mediach społecznościowych – musisz liczyć się z faktem, iż rezultaty mogą nie być satysfakcjonujące. Te sposoby sprawdzają się najlepiej przy wyższych, niż sugerowane przez Facebooka – kwoty na promocję i prowadzenie fanpage. Ich zaletami jest możliwość targetowania reklamy. W ten sposób możesz dotrzeć do odbiorców, którzy z czasem staną się Twoimi Klientami.
Działaj szybko
Konkretne rezultaty wymagają przemyślanego, a przy tym konkretnego działania. Jeśli więc Twój fanpage w ciągu ostatniego miesiąca zapracował sobie tylko na 25 polubień – może warto wyjść poza schemat? Zauważ, że strony z dużą ilością polubień dużo szybciej zdobywają kolejnych fanów, niż ma to miejsce w przypadku tradycyjnego rozwijania fanpage’a. Dlatego zwiększ swoje potencjalne zasięgi i skorzystaj z płatnych polubień w serwisie szybkielajki.pl. To duża oszczędność, w porównaniu z tradycyjnymi reklamami na Facebooku, które nie zawsze przynoszą oczekiwane rezultaty.
Prowadzenie fanpage – Korzyści
Chyba każdy wie, żę prowadzenie fanpage nie należy do najłatwiejszych zadań (mimo swojej prostoty). Ponadto jest wiele rzeczy na, które musisz zwrócić uwagę by skutecznie docierać do fanów i nie zasypać ich niepotrzebnymi informacjami. Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak zdobywać lajki koniecznie przeczytaj jak prowadzenie fanpage aktywnie wpływa na jego rozwój.
Jakie korzyści daje Ci prowadzenie fanpage?
Czasy, w których można było się zastanawiać, czy firma powinna mieć swój profil na Facebooku – już dawno minęły. Dziś z imperium społecznościowego należącego do Zuckerberga, korzysta ponad 1,5 miliarda osób na całym świecie. Z tego ponad 14 milionów robi to w samej tylko Polsce. Zastanów się więc, czy naprawdę stać Cię na to, żeby do nich nie docierać?
Prowadzenie fanpage na fb to duży atut
Z pewnością już wiesz, że stworzenie dobrego fanpage`a na Facebooku jest czasochłonne i wymaga doświadczenia, umiejętności i czasu. Twoim Klienci nie pojawią się przecież z dnia na dzień, a kiedy się już pojawią – będzie trzeba o nich dbać codziennie, by zbyt szybko od Ciebie nie odeszli do konkurencji. Jednak taka inwestycja czasu i środków sprawi, że Twoja firma zyska niezwykle lojalnych Klientów, którzy z chęcią będą dzielić się dobrą opinią o Tobie – z całym światem. Buduj zatem swoją rozpoznawalność, dzięki polubieniom, obserwatorom i wyświetleniom z serwisu szybkielajki.pl. Dajemy Ci gwarancję konkretnych rezultatów, które są widoczne już w kilka godzin od dokonania zakupu!
Bądź w stałym kontakcie
Jedną z podstawowych zalet, jakie ma posiadanie strony firmowej na Facebooku – jest stały kontakt z Twoimi Klientami – obecnymi i potencjalnymi. Przelicz to sobie: jak wielu Twoich Klientów dojdzie do wniosku, że „Wow, dziś przypada 2 rocznica działalności firmy XYZ. Muszę koniecznie zajrzeć na ich stronę internetową, żeby sprawdzić, czy nie ma dla mnie przypadkiem z tej okazji jakichś promocji”. A więc właśnie – taka sytuacja jest dość mało prawdopodobna. Fanpage na Facebooku jest zatem doskonałym narzędziem do tego, by mało nachalnie (a wręcz subtelnie) przypominać o sobie Klientom czy dawać im znać o nowych kolekcjach, usługach, zniżkach i wydarzeniach w ich okolicy.
Lajki na Fanpage jako zapisy do newslettera
Facebook funkcjonuje w tym zakresie – może trochę jak newsletter. Z tym, że prawie nikt z własnej woli nie zapisuje się na newsletter! Dzieje się tak dlatego, że mimo otrzymania konkretnej nagrody, np. zniżki na pierwsze zakupy – wymaga on podania firmie swojego adresu email. W przypadku Facebooka jest trochę inaczej – wystarczy kliknąć „Lubię to”, by być na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami, bez niepotrzebnego SPAMowania skrzynki pocztowej.
Najskuteczniejsza reklama
Istnieją dwa podstawowe sposoby, które mogą sprawić, że kolejne osoby polubią Twoją stronę. Dość dobrym pomysłem jest ustawienie w widocznym miejscu na stronie internetowej Twojej firmy -przycisku „Lubię to”. W ten sposób potencjalny Klient będzie mógł bardzo łatwo znaleźć Twój fanpage na Facebooku. Ale możesz też dotrzeć do całkiem nowych osób wykupując polubienia lub reklamę na Facebooku. Bądź też polubienia w serwisie szybkielajki.pl. Porównaj, który z tych sposobów będzie dla Ciebie najlepszy.
Aktywne prowadzenie fanpage to najlepsza reklama
Co ciekawe- Facebook Ads jest uważana aktualnie za jedną z najbardziej skutecznych form reklamy Twojej działalności w sieci. Ma to miejsce dzięki temu, że każdy użytkownik tego serwisu społecznościowego zostawia na nim mnóstwo informacji na swój temat. Możesz zatem poznać jego miejsce zamieszkania, płeć, wiek, ale również zainteresowania, sposób spędzania wolnego czasu, kierunek letnich podróży, liczbę znajomych czy ulubione produkty. Wszystko to powoduje, że można w łatwy sposób wybrać bardzo konkretną grupę odbiorców, do których skierujesz następnie swoją reklamę.
Wizerunek Twojej marki
Jeżeli kiedyś udało Ci się przeczytać dowolny artykuł, na temat prowadzenia swojej firmy w Internecie – z pewnością pojawiło się tam wyrażenie, dotyczące budowania wizerunku firmy czy marki. Wszyscy eksperci przekonują, że jest to niezmiernie ważne, ale jak się ma ten wizerunek do praktyki?
Twoim followersi z pewnością nie lubią dużych, bezimiennych korporacji. Kupują ich produkty, ze względu na rozpoznawalność marki. Ale samych korporacji nikt nie darzy sympatią. Przekuj to w swoją zaletę. Zamieść na fanpage’u kilka zdjęć, zrobionych podczas pracy czy pochwal się szczególnie dużym zamówieniem w sklepie. Wykaż się przy tym kreatywnością i zamiast zamieszczać suche dane, które nikogo nie zainteresują – opublikuj zdjęcie wyładowanego po sufit pomieszczenia z towarem dla Klientów. Taki bezpośredni stosunek do Klientów pomoże Ci ocieplić wizerunek Twojej firmy i pokazać jej ludzkie oblicze, o które coraz trudniej w sieci. Nie zapominaj jednak o prezentowaniu siebie w roli specjalisty.
“Luźne” podejście do marki od zaplecza
Jeżeli jednak oferujesz konkretne usługi, ciekawym pomysłem może się okazać pokazanie siebie właśnie w roli eksperta w danej dziedzinie. Może to być charakterystyczny komentarz do jakiejś palącej sprawy z zakresu Twojej działalności lub podzielenie się ciekawymi materiałami, znalezionymi w sieci (najlepiej jednak z własnym, autorskim komentarzem).
Fanpage na Facebooku – zdobywanie zaangażowanych fanów
Użytkownicy portali społecznościowych, często chcą narzekać niż chwalić – dlatego negatywną opinią na temat firmy podzielą się z kilkunastoma osobami. Podczas gdy pozytywną – tylko z jedną lub z dwoma najbliższymi znajomymi, przez co nie ujrzy to światła dziennego. Dlatego tak ważne jest, by w pełni wykorzystać możliwości i nie zastanawiać się co to jest fanpage, tylko zatrzymać na dłużej zadowolonych Klientów przy sobie. Musisz więc dostrzec, że za każdym razem, gdy ktoś polubi Twoją stronę, napisze komentarz lub polajkuje post – część z jego grona znajomych to zauważy. A to oznacza, że zupełnie za darmo docierasz do kolejnych osób. Korzystając z serwisu szybkielajki.pl możesz dodatkowo wzmocnić ten efekt.
Prowadzenie fanpage na Facebooku z myślą o fanach
Dbaj więc o jakość kontaktu ze swoimi fanami. A jeżeli ktoś napisze Ci komentarz, koniecznie na niego odpisz lub wybierz wygodniejszą często opcję – „lubię to”. Okaż wdzięczność za miłe słowa, gdy ktoś pochwali Twój produkt lub usługę, ale przede wszystkim grzecznie odpisz, jeżeli ktoś ma dla Ciebie jakieś negatywne uwagi. Każdemu zdarza się przecież popełniać błędy, więc naucz się do nich przyznawać i nie unikaj konfrontacji.
Pozyskiwanie klientów przez fanpage
Mimo tego co mówi się o Facebooku, skuteczne prowadzenie fanpage może pomóc Ci w zdobywaniu nowych klientów. Dowiedz się jak wpływać na polepszenie sprzedaży dzięki Twojej stronie społecznościowej. Przeczytaj jakie praktyki stosują marki aby sprzedawać jeszcze więcej. W rezultacie kto wie, może zdecydujesz się założyć firmę i prowadzić sprzedaż na fb.
Sprzedawaj na Facebooku
Niewiele wie ale prowadzenie fanpage na Facebooku ma na celu, zwiększenie sprzedaży, bez względu na to, jaką firmę aktualnie prowadzisz. Czy więc sprzedajesz ekologiczne torby na zakupy, czy oferujesz swoje usługi jako fotograf – tworzysz fanpage. A żeby dotrzeć do większej ilości nowych osób i budować zaangażowanie aktualnych fanów – rozwijaj swoją popularność. W ramach serwisu szybkielajki.pl zaproponujemy Ci konkretne rozwiązania, które przełożą się na ciekawe rezultaty. Wypróbuj je jak najszybciej i nie trać czasu na organiczne zdobywanie zasięgów.
Zakupy na Facebooku
Dobrze będzie wspomnieć tutaj o tym, że Facebook posiada również aplikację, umożliwiającą zakupy przez Internet. To dzięki niej Twój Klient może kupić coś natychmiast, bez konieczności osobnego logowania się na stronie, co jest rozwiązaniem bardzo sprawnym, a jednocześnie wygodnym. W praktyce oznacza to zatem, że ktoś kupi od Ciebie produkt, nawet bez porównywania go z ofertą konkurencji. Same zalety, prawda?
Pozyskiwanie klientów przez Fanpage na Facebooku
Facebook jest jak widzisz, najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Polsce i nic nie wskazuje na to, by mogło się to zmienić w najbliższym czasie. Jest dla Ciebie idealnym narzędziem do zdobywania zaangażowanych Klientów, przez co wyrównuje szanse małych i wielkich firm. Tutaj najbardziej liczy się przecież pomysłowość i aktywność, kreatywność i nieszablonowość. A serwis szybkielajki.pl doskonale odpowiada na Twoje potrzeby w tym zakresie.
Promowanie fanpage na Facebooku
Chcesz zbudować duży fanpage na Facebooku, który będzie się cieszył szerokimi zasięgami? Zacznij od lajków, ale się na nich nie ograniczaj. Serwis szybkielajki.pl pomoże Ci zbudować rozpoznawalność, ale nie wykonamy za Ciebie całego zadania. Dlatego publikuj posty, które skłonią Twoich odbiorców do interakcji. Zachęcaj followersów do komentowania Twoich postów i dostarczaj im treści, które z chęcią udostępnią. Odpowiadaj na opinie i komentarze, nawet jeśli nie zawsze będą Ci przychylne.
Gdzie szukać klientów w mediach społecznościowych
Jeśli jednak nadal szukasz skutecznych sposobów na promocję swojej aktywności w social mediach, która wykracza poza sam Facebook – zapoznaj się z innymi przygotowanymi przez nas poradnikami. To konkretna dawka wiedzy, którą warto zdobyć. Szczególnie, że jest zupełnie za darmo!
Promocja z Szybkielajki
Z chęcią wspieramy Twoje działania na Instagramie, Pintereście czy Tik Toku. Wybierz zatem medium odpowiednie do potrzeb Twojego biznesu i skorzystaj ze skutecznych narzędzi, które Ci udostępniamy. Każde z nich rządzi się swoimi prawami, przez co może lepiej oddać specyfikę Twojej aktywności w sieci, bez względu na to, czego ona dotyczy. Z nami sięgniesz dalej, niż dotychczas – a Twoim fani z pewnością to docenią.
Krystian
Bardzo wartościowy wpis/artykuł, “uczy z przyjemnością”. Dziękuję i pozdrawiam.